Tworzenie list zainteresowań na Facebooku i Twitterze. Tutorial.

Wyobraźcie sobie, że macie na Facebooku polubionych 300 stron a do tego jesteście znajomymi z 200 osobami. Chcecie jednak obserwować 10 stron, które piszą w temacie Was interesujących. Co robicie?

1) wchodzicie codziennie na te strony i sprawdzacie co piszą czy…
2) szukacie jakiegoś sposobu na to, żeby te treści agregowały się Wam samoczynnie w zakładce?

Jeżeli stwierdziliście, ze opcja nr 2 jest lepsza to mam dla Was bardzo dobrą wiadomość;) Facebook (a także Twitter) umożliwia tworzenie list zainteresowań – zakładek, które agregują wpisy ze stron, które nas najbardziej interesują.

Jak je stworzyć i do czego mogą nam się przydać macie opisane w moim tutorialu na slideshare. Polecam 😉

Kategoria: Facebook, tutorial, twitter
  • anna

    Wdrożenie produktu naszej marki w
    przestrzeń nowych technologii jest absolutnie koniecznością. Nawet niewielkie,
    małe biznesy wkraczają na Internetowy rynek, aby zwiększyć swoje zyski. W takiej
    sytuacji należy oczywiście udać się do specjalistów, ponieważ nie jesteśmy w
    stanie samodzielnie, bez doświadczenia skutecznie działać w tej branży. Sama niedawno mierzyłem się z tym zadaniem, pomogli mi specjaliści z agencji
    Maciaszczyk, którzy fachowo zaopiekowali się moim biznesem.