Korzystacie z Twittera? Mam dla Was ciekawe narzędzie, które usprawni Waszą pracę na tym serwisie. Twitter Dashboard pomoże Wam sprawdzić, czy ktoś wspomina nas na Twitterze, ułatwi tworzenie tweetów i ustalanie publikacji na przyszłość, sprawdzanie statystyk oraz reklam!
Twitter Dashboard – rozpoczynamy konfigurację
Pierwszym krokiem zaraz po zalogowaniu się jest wybranie słów kluczowych które ma nam Dashboard wyszukiwać. Wprowadzamy sobie czy to nazwę, czy to hashtag czy to wzmiankę
Po zapisaniu tych słów kluczowych widzimy od razu wyniki wyszukiwania. W każdym momencie możemy też odpisać na informację, którą widzimy, udostępnić czy polubić.
Wszystkie te działania odbywają się w zakładce „About you”. W kolejnej zakładce, „Your Tweets” mamy listę naszych opublikowanych tweetów a w „Timeline”, widzimy całą naszą tablicę z Twittera.
Tworzenie tweetów w Twitter Dashboard
Aby utworzyć tweeta, w zakładce „Home” na samej górze wpisujemy po prostu tweeta. Mamy też możliwość ustawienia publikacji na konkretny dzień i godzinę. Aby to zrobić klikamy w zakładkę „Create” i tu tworzymy wpis a następnie planujemy go.
Analityka w Twitter Dashboard
Trzecią zakładką znajdującą się w głównym menu jest Analityka. Tutaj możemy sprawdzić sobie ile osób nas obserwuje, ile dodaliśmy tweetów, na ile odpowiedzieliśmy. Mamy też informacje o nowych followersach, ich konkretne nazwy użytkowników.
Dodatkowo w prawym rogu mamy zakładkę „Powiadomienia”, znaczy możemy sprawdzić czy ktoś polubił nasz wpis, czy odpisał czy udostępnił itp.
Aplikacja mobilna Twitter Dashboard
Fajną rzeczą jest to, że Dashboard ma też aplikacje mobilną, więc wszystkie te ważniejsze rzeczy, które interesują nas a dotyczą naszej marki możemy obejrzeć sobie na naszym smartfonie. Aplikacja jest dostępna na razie tylko na iOS, mam nadzieję, że już niedługo będzie i na Androidzie.
Podsumowanie
Twitter Dashboard to bardzo ciekawa aplikacja. Za pomocą 3-4 klików mamy możliwość obejrzenia tweetów na nasz temat, zaplanowania tweeta na przyszłość i obejrzenia, które z wpisów mają największe zaangażowanie. Fajnie, że jest aplikacja mobilna. Tylko zastanawiam się, czemu te funkcje nie mogą być dodane do Twittera i dlaczego niektóre z nich kopiują funkcje Tweetdecka?
Hmmm.
A Wy co sądzicie? Podoba się Wam aplikacja?