Szkolenia

Od ponad czterech lat przekazuję zgromadzoną przeze mnie wiedzę na temat Facebooka a także innych serwisów społecznościowych na otwartych i zamkniętych szkoleniach.

1002889_415044095281132_638542493_n

Dlaczego warto przyjść do mnie na szkolenie?

– Otrzymasz wszystkie najważniejsze wiadomości na temat najpopularniejszych serwisów social media, ich możliwości w promocji firmy, produktu
– Facebook ciągle się zmienia – na szkoleniu będą przekazywane najbardziej aktualne wiadomości na temat wprowadzanych nowości i ich wpływu na działanie firmy w serwisie
Materiały poszkoleniowe (otrzymasz prezentację ze szkoleniem, infoprodukty pomagające zarządzać serwisami)
– Niekończące się mailowe konsultacje z prowadzącym (możesz podpytać wcześniejszych uczestników, że to prawda)

Dla kogo są te szkolenia?

– Osoby obsługujące stronę firmy, urzędu na Facebooku lub profil na innych serwisach społecznościowych
– Osoby interesujące się social media i chcące pogłębić swoją wiedzę na temat
– Pracownicy biur prasowych, specjaliści ds. PR
– Managerowie ds. komunikacji
– Osoby chcące lepiej poznać możliwości wykorzystania serwisów społecznościowych do promocji produktów i usług

Zaufali mi:

Przez ponad 300 godzin szkoleń miałem przyjemność szkolić osoby z takich firm jak:

  • apedukacja
  • eurocash_m
  • filharmonianarodowa
  • herb_wroclawia
  • hotelfocus
  • logo__uniwersytet_slaski_w_katowicach
  • jantoń
  • logo_tvn
  • logo_sgh
  • ksiega
  • Macmillan Logo [Converted]_1
  • Neckermann-logo
  • umww
  • raiffeisenlogo-RESIZE-s925-s450-fit
  • wosociągipłockie
  • zaj-ministerstwo-finansow
  • ZDM_38
  • ZMPL

Do dziś z niektórymi uczestnikami szkoleń utrzymuję kontakt, pomagam, odpowiadam na pytania, konsultuję.

Tematy szkoleń i konsultacji

Prowadzę najczęściej szkolenia w dwóch tematach, które mnie najbardziej interesują, którymi zajmuję się na co dzień. Pierwszy temat to serwis Facebook i wszystko co z nim związane (wraz z reklamami) a drugi temat to pozostałe popularne serwisy social media, blogosfera, WOMM.

Oczywiście, jeżeli chcesz skonsultować się ze mną w innym temacie, napisz na maila lukdebski (maupa) gmail.com, postaram się pomóc;)

Każdorazowo program szkolenia jest przystosowywany do poziomu wiedzy uczestników oraz do branży, w której pracuje. Poniżej szczegółowe opisy programu:


„Odczaruj Facebooka”

Facebook, najpopularniejszy serwis społecznościowy na świecie:

  • Prawidłowe zarządzanie swoim profilem osobowym na Facebooku
  • Zarządzanie nowymi ustawieniami konta i ustawieniami bezpieczeństwa
  • Nowymi wygląd News Feed, na co warto zwrócić uwagę
  • Tworzenie/przygotowanie strategii działania na Facebooku dla produktu/firmy/urzędu
  • Tworzenie harmonogramu komunikacji dla produktu/marki
  • Facebook Insights – statystyki Stron i co poszczególne wskaźniki dokładnie oznaczają
  • Aplikacje konkursowe (Fanpoint, click-apps)
  • Tworzenie reklam na Facebooku (Ads Manager i Power Editor): Right Hand Side, SS, Page Post Ads, Mobile App Install Ad, ustalanie grupy celowej
  • Tworzenie i dodawanie do Strony kolejnych zakładek (iframe)
  • Wykorzystanie Facebook Plugins (Like Box, Komentarze, Lubię to)
  • Monitoring działań na Facebooku (wykorzystanie funkcji Sotrender, SentiOne, Brand24)

Szczegółowy program szkolenia

  1. Social media bez ściemy – wytłumaczenie podstawowych mechanizmów rządzących światem social media
  2. Podporządkuj sobie Facebooka – wprowadzanie najważniejszych ustawień osobistych na swoim koncie
  3. Phishing – jak nie dać sobie ukraść konta na Facebooku a tym samym stracić dostęp do Strony
  4. Prywatność w czasach Facebooka – nie musisz pokazywać wszystkich treści swoim znajomym czy Klientom, których masz w znajomych
  5. Wygląd Timeline oraz to, na co zwrócić uwagę, jako użytkownik Facebooka
  6. Aktualny wygląd News Feed (Tablicy) i wpływ na to, jak będą nas odbierać fani
  7. Strona na Facebooku, jako kanał do wyrażania Twojej misji i celów marketingowych. Podejście strategiczne i taktyczne.
  8. Strona na Facebooku, jako Centrum Obsługi Twoich Klientów
  9. Jak prawidłowo wykorzystać graficzne możliwości brandowania Strony
  10. Co publikować, żeby nasi Klienci jak najbardziej się angażowali i zostawali z nami na stałe (jakie treści publikować, o której godzinie, którego dnia)
  11. Zmiana algorytmów Edge Rank – co zrobić, żeby więcej osób widziało to, o czym piszemy
  12. Dodatkowe zakładki z informacjami dla Klientów i aplikacje konkursowe – Fanpoint, click-apps
  13. Jak pozyskiwać nowych fanów i dlaczego nie warto kupować ich na Allegro
  14. Social plugins – jak umożliwić użytkownikom interakcję z nami nawet poza Facebookiem
  15. Jak przeprowadzić angażujący i zgodny z regulaminem konkurs na Facebooku? Czy warto robić konkursy na Tablicy?
  16. Reklama na Facebooku. Obsługa Ads Managera (reklama na News Feed, po prawej stronie (tzw Right Hand Side), Mobile App Install Ads i opcje zaawansowane z Power Editorem (np unpublished post, reklama publikowana tylko w konkretne godziny) a także Logout Experience, Facebook Exchange.
  17. Jak w 15 krokach poradzić sobie z kryzysem w social media. Co robiły popularne marki, gdy miały kryzys na swojej Stronie na Facebooku?
  18. 5 metryk, które powinniśmy mierzyć (fan reach, organic reach, zaangażowanie, negatywny feedback, konwersja klika z reklamy na fana) aby wiedzieć, że nasze działania na Facebooku są efektywne.
  19. Case studies – Niestandardowe kampanie promujące firmy z branży, z której są uczestnicy szkolenia.
  20. Pozostałe serwisy social media do wykorzystania w promocji firmy i produktu (Instagram, Pinterest, YouTube, Ask.fm, Snapchat, blogosfera)

Najpopularniejsze serwisy społecznościowe i wykorzystanie ich do promocji produktów i usług.

  • Zapoznanie się ze wszystkimi najnowszymi, popularnymi w Polsce i na świecie, trendami związanymi z serwisami społecznościowymi.
  • Zapoznanie się z tworzeniem i administrowaniem kontami w tych serwisach
  • Zdobycie praktycznej wiedzy o wykorzystaniu social media w strategiach marketingowych i wizerunkowych marek, produktów i usług.
  • Zapoznanie się z najbardziej angażującymi case obrazującymi wykorzystanie serwisów social media w promocji produktu, usługi/urzędu

Szczegółowy program szkolenia

  1. Wykorzystanie serwisów social media w komunikacji firm
    – rozprzestrzenianie się informacji marki wczoraj i dziś
    – konsument ma coraz większą siłę (przykłady jak grupa wpłynęła na markę)
  2. Media Paid, Owned i Earned – co one nam dają i na których się skupić?
  3. Analiza grupy celowej: do kogo chcemy mówić, gdzie jest aktywna nasza grupa celowa?
  4. WOMM online
    – Rodzaje WOMM i grupy, które są najczęściej celem działań
    – wykorzystanie WOMM do promocji produktów i usług; etyka w WOMM
  5. Akcje wirusowe
    – Viral marketing
    – Serwisy videosharingowe w Polsce
    – YouTube – największy serwis videosharingowy w Polsce i jego możliwości
  6. Najważniejsze serwisy social media w Polsce i możliwość ich wykorzystania w działaniach wizerunkowych i promocyjnych
    – Na jakiej podstawie konsumenci podejmują dzisiaj decyzje zakupowe
  7. – Facebook – dlaczego Facebook jest taki popularny?
    – aktualne statystyki serwisu w Polsce i na świecie
    – aktualne statystyki zaangażowania użytkowników na Facebooku
    – Profil na Facebooku (ustawienia prywatności, ustawienia konta, dodawanie treści na serwis)
    – Firma na Facebooku (tworzenie Strony, administrowanie Stroną, jakie treści dodawać aby angażować użytkowników, tworzenie reklamy, analizowanie jej wyników, przeprowadzanie konkursów za pomocą dostępnych narzędzi – Fanpoint, click-apps)
    – monitorowanie i optymalizacja działań na Facebooku za pomocą Sotrender
  8. – Google+
    – Profil na Google +
    – Strona na Google +
    – Czy to, co piszemy na Google + wpływa na pozycjonowanie się naszej marki w wynikach Google?
  9. Pinterest
    – czym ujął Internautów Pinterest
    – odświeżony wygląd Strony na Pinterest
    – dodawanie modułu statystyk do naszej Strony na Pinterest
    – tworzenie Rich Pins
    – Pinterest vs Facebook. W jakich kategoriach „pinezki” wygrywają
    – Wykorzystanie Pinterest do promocji firm i usług
  10. Instagram
    – 200 mln użytkowników robi zdjęcia i dodaje do nich filtry
    – video oraz DM na Instagram- tworzenie i obsługa konta na Instagram
    – Wykorzystanie Instagram do promocji firm i usług
  11. Serwisy geolokalizacyjne
    – jak działają serwisy geolokalizacyjne
    – dlaczego się meldujemy?
    – wykorzystanie Swarm do promocji swoich produktów i usług
    – RFID i możliwość wykorzystania tej technologii na eventach
  12. GoldenLine
    – profil użytkownika GoldenLine
    – Profil na GoldenLine i jego możliwości
    – Grupy na GoldenLine
    – możliwości reklamowe na GoldenLine
  13. LinkedIn
    – Największy biznesowy serwis społecznościowy
    – Strony firmowe i komunikacja za ich pomocą
    – Profil na LinkedIn
  14. Fora internetowe
    – najpopularniejsze fora internetowe w określonych kategoriach tematycznych
    – możliwości promocji usług i produktów na forach internetowych
  15. Mikroblogi
    – Twitter jako najpopularniejszy mikroblog w Polsce i na świecie
    – jak prawidłowo używać Twittera do promocji produktów i firmy
  16. Blogerzy i blogosfera w Polsce
    – społeczność blogerów w Polsce
    – rankingi popularności blogerów. Kategorie blogów w Polsce
    – możliwości wykorzystania blogów w promocji produktów i usług
    – zalety i wady współpracy z blogerami
    – interesujące akcje promocyjne z wykorzystaniem blogerów
  17. Tryvertising
    – Co to jest tryvertising i jak można go wykorzystać do promocji produktów i usług
    – zalety marketingu rekomendacji- jak szukać testerów
    – interesujące akcje promocyjne z wykorzystaniem testerów
  18. Monitoring marki w internecie
    – Czy warto monitorować działania podejmowane w Internecie?
    – jak skutecznie monitorować serwisy społecznościowe
    – Brand24.pl, SentiOne
  19. Kryzysy marki w erze Facebooka i skuteczna z nimi walka
    – Jak reagować na sytuacje kryzysowe na Facebooku
    – Jak nie dopuścić do kryzysu
    – Jak zwalczyć kryzys

Audyt Strony na Facebooku / Audyt social media

Jeżeli chcesz zobaczyć np:
– jaką aktywność wykonał administrator Strony
– jak angażowali się na Twojej Stronie fani
– które treści wpłynęły na wzrost a które na odejścia fanów
– jakie posty publikować, żeby najlepiej angażować swoich fanów
– którego dnia i o której godzinie najlepiej publikować treści
– zobaczyć jak angażuje swoich fanów konkurencja
– otrzymać rekomendacje dotyczące angażowania fanów
mogę przeanalizować Twoją Stronę na Facebooku i doradzić.

Poniżej możesz przejrzeć przykładowy audyt Strony na Facebooku. Oczywiście to, co w nim będzie, na którym aspekcie mam się skupić zależeć będzie od Ciebie;)


Pytania?
Jeżeli masz pytania, co do programu szkoleń, możliwych konsultacji, napisz do mnie maila: lukdebski (maupa) gmail.com