Społeczności coraz częściej pełnią rolę Centrum Obsługi Klienta

Ostatnie badania przeprowadzone przez Socialbakers pokazały, że coraz więcej osób wymaga tego, żeby móc za pomocą serwisów społecznościowych rozwiązać ich problem.


Marki widzą to i odpowiadają na coraz to więcej pytań. Na grafice powyżej widać, jak szybko zmieniała się ilość pytań fanów na które odpowiadała marka.

Na grafice poniżej widać branże, które odpowiadają najchętniej na nasze opublikowane – finanse, linie lotnicze i telekomy to 3 grupy Stron z najwyższym wskaźnikiem response rate:


A jak to wygląda na Waszych Stronach/prowadzonych przez Was Stronach? Staracie się odpowiadać na wszystkie dodane rzeczy?


Źródło

Kategoria: Facebook, obsługa klienta, social media

Jaki jest prawdziwy koszt złej obsługi klienta?

Dzięki temu, że serwisy social media są tak bardzo popularne wśród internautów, także marki szybko się na nich zad
2013-04-24 06:30:00
admin

18

Profil klienta internetowego – kto jest fanem e-zakupów?

Polak dobrze wykształcony, przed 30. rokiem życia, mieszkaniec dużego miasta, pracujący i pozostający w związku - to pro
2013-02-09 08:30:00
admin

18

Nowy wygląd Centrum Aktywności na Facebooku

W momencie zmiany wyglądu ustawień prywatności zmienił się także wygląd prywatnego Centrum Aktywności na Faceboo
2012-12-23 13:00:00
admin

18

Najlepszą obsługę klienta na Facebooku mają marki z kategorii…

Socialbakers wydał w zeszłym tygodniu raport z badania w którym na podstawie analizy 10 000 St
2012-07-02 14:00:00
admin

18

Lubie.to – zmień statyczną stronę fanowską w interaktywne narzędzie komunikacji z klientami.

Kolejnym narzędziem, które umożliwi zwiększenie atrakcyjności naszej Strony na Facebooku są aplik
2011-09-05 19:04:00
admin

18