Social Desk – narzędzie usprawniające działania marketingowe na Facebooku.

Na polskim rynku już od dobrych 2-3 lat dostępne są narzędzia usprawniające zarządzanie Stronami (Sotrender, Napoleon, Megafoni) czy pozwalające na angażowanie fanów prostymi konkursami i oferujące narzędzia „ulepszające” Strony na Facebooku (Megafoni, Fanpoint, Socialapps).

Kilka tygodni temu zadebiutował nowy gracz na rynku – socialdesk od Mitu a zadebiutował bardzo wciągającym branżę konkursem na mistera i miss social media.

Trochę więcej o narzędziu. Ze strony www dowiadujemy się, że Social Desk daje nam możliwość:
– publikowania treści na Stronach na Facebooku
– moderacji treści na Stronach
– mamy dostęp do sklep z aplikacjami angażującymi fanów

Jak dokładnie wygląda Social Desk? Dzięki Dawidowi z Mitu otrzymałem 7 dniowy dostęp do systemu i mogłem sobie do woli testować narzędzie.

Aplikacja jest bardzo łatwa do zarządzania. Logujemy się do niej za pomocą Facebook Connect i dajemy dostępy do Stron, którymi administrujemy.

1

Dzięki temu za pomocą panelu do zarządzania Stronami możemy publikować post z poziomu aplikacji. Opublikowany za pomocą SocialDesk wpis ma specjalną informację o tym:

11

Do Stron, które obsługujemy możemy dodać specjalne aplikacje:

aplikacje

Instalowanie aplikacji jest proste – wybieramy Stronę, do której chcemy dodać aplikację i instalujemy:

6

Każdy z konkursów można sobie dowolnie edytować: przykładowo dodawać grafiki, zmieniać kolor czcionki, dodawać kod do analityki i inne. Jest on całkowicie personalizowany. Wszystko działa bardzo ładnie i płynnie:

8

Skrócony opis aplikacji możecie pobrać w formie PDF stąd.
Jak potwierdził mi Dawid z Mitu, ilość aplikacji będzie z czasem rosła. Aplikacje będą miały możliwość tworzenia informacji o tym, że wzięliśmy udział w konkursie, zagłosowaliśmy, na naszym Profilu:

13

Jest to bardzo interesująca funkcja. Jak mogliście przeczytać w podlinkowanym artykule na początku testu, wpisy z Open Graph są bardziej skuteczne niż zwykłe posty o wzięciu udziału w konkursie no i umożliwiają łatwo zmianę grafiki w tle.

opengraphinfografika-570x722

Cennik aplikacji jest opublikowany poniżej a najlepiej dla Was będzie, jeżeli wejdziecie sobie na stronę internetową i zapoznacie się co ile dokładnie kosztuje

cennikkk

Podsumowanie
SocialDesk to bardzo dobre narzędzie zarówno do zarządzania treścią na naszych facebookowych Stronach jak i umożliwiające angażowanie użytkowników za pomocą oferowanych aplikacji. Bardzo dobrze sprawdzająca się opcja z Open Graph na pewno zadowoli osoby, które wykupią abonament. Polecam na pewno przetestować SocialDesk.

Kategoria: Facebook, recenzja