Posts Picker ułatwia zarządzanie konkursami na facebookowej Tablicy

Kilka dni temu zmienił się regulamin Facebooka odnośnie organizowania promocji – konkursy na osi czasu są już legalne. Jako, że administracja takim konkursem może sprawiać kłopot, Fanpoint stworzył bezpłatne narzędzie, które uczyni ją łatwiejszą.

PostsPicker jest swoistym centrum dowodzenia dla administratorów stron fanowskich. Po kliknięciu w nazwę danego fanpage’a, możemy przeanalizować całą aktywność na osi czasu – posty, komentarze i polubienia. Czyli: aplikacja nie służy do tworzenia konkursów, lecz umożliwia analizę tego, co dzieje się pod opublikowanym postem konkursowym.

postpicker_login

Od zwykłej osi czasu aplikacja PostsPicker różni się tym, że aktywności te można sortować po dacie (malejąco i rosnąco), liczbie polubień (malejąco i rosnąco), a także wyszukiwać konkretne treści lub użytkownika, który jest ich autorem. Dane również można w łatwy sposób pobrać do arkusza kalkulacyjnego, który umożliwi ich dalszą analizę i przetwarzanie przez organizatora.

panel

Aplikację cechuje przejrzysty, przyjazny dla oka layout, który pozwala błyskawicznie dotrzeć do pożądanych informacji – nie tylko komentarzy użytkowników, ale także własnoręcznie opublikowanych treści. Posty z osi czasu fanpage’a oznaczone są różnymi ikonami – w zależności od tego, czy administrator opublikował test, obraz czy link. Ułatwia to wzrokowe przeszukiwanie treści.

komentarze

No i najważniejsze: PostsPicker jest za darmo, bez względu na to, iloma stronami zarządzacie, ile mają one fanów, ile konkursów na nich organizujecie. Możecie bawić się nim do woli i dzielić się informacją ze swoimi znajomymi:)

excel

Choć PostsPicker ułatwia administrowanie konkursem na osi czasu, nie zastąpi on profesjonalnej aplikacji konkursowej, która w przeciwieństwie do konkursu na osi czasu ma możliwość:

– zbierania e-maili uczestników (które służą potem do kontaktu)
– udziału w konkursie dopiero po polubieniu strony
– stworzenia intuicyjnego menu z regulaminem, zasadami, nagrodami…itd.

Kategoria: Facebook, konkurs, nowość

Dzięki reklamom na Tablicy średni koszt CPC na Facebooku się obniżył

W USA średni koszt za kliknięcie w reklamę na Facebooku w Q4 osiągnął najniższy poziom od 2 lat wynika z badań przepro
2013-02-13 08:00:00
admin

18

Na facebookowej tablicy zobaczymy podobne formy reklam jak na mobile

Od kilku dni widzę taki format reklamy na Facebooku, Jest on prawe identyczny do tego, jak promowane są nam reklamy na m
2013-01-31 08:30:00
admin

18

Wiadomości głosowe w facebookowej aplikacji Messenger

Facebook wprowadził wczoraj nową opcję do swojej aplikacji Messenger. W wersji 2.2.4 aplikacji mamy możliwość wysyłania
2013-01-05 09:00:00
admin

18

Nadchodzące wydarzenia na Facebooku zobaczymy na Tablicy

Niektórzy użytkownicy Facebooka widzą na swojej Tablicy informacje na temat nadchodzących wydarzeń, w których biorą udzi
2012-12-06 11:00:00
admin

18

Zobacz więcej treści na swojej facebookowej Tablicy.

Też po ostatnich zmianach Edge Rank macie mniej treści na swojej Tablicy? Jest na to rada:)
2012-11-13 09:30:00
admin

18