Płatny zasięg na Facebooku jest coraz droższy

Organiczny zasięg na Facebooku spada. Firmy, aby ich treści docierały do większej ilości osób najczęściej korzystają z płatnych opcji Facebooka.

Agencja Flightpath przeprowadziła badania z których wynika, że płatny zasięg reklam Facebooka staje się coraz droższy.

Flightpath sprawdziła poziom CPM swoich 3 głównych klientów i zobaczyła, że opłaty wzrosły z 3$ w lutym do 10$ w czerwcu.

cost-per-reach-v1.8

A jak jest u Was? Czy też zauważyliście, że trzeba zapłacić więcej, żeby dotrzeć do tej samej liczby osób?

Kategoria: badania, Facebook, reklama

Hashtagi na Facebooku coraz bliżej?

W marcu pisałem na temat tego, że Facebook przymierza się do wprowadzenia hashtagów. Funkcja ta miałaby np pomóc p
2013-05-23 06:30:00
admin

18

Kim jest użytkownik aplikacji konkursowych w Polsce

Click Apps, platforma udostępniająca edytowalne aplikacje działające na Face
2013-05-05 06:30:00
admin

18

Jaki jest prawdziwy koszt złej obsługi klienta?

Dzięki temu, że serwisy social media są tak bardzo popularne wśród internautów, także marki szybko się na nich zad
2013-04-24 06:30:00
admin

18