Adidas PL zaprasza do pierwszej interaktywnej gry na Instagramie

adidas stworzył pierwszą na świecie interaktywną grę na Instagramie. Ta pionierska kampania butów Predator Instinct skierowana jest do młodych i aktywnych użytkowników mediów społecznościowych oraz urządzeń mobilnych.

Rozgrywka odbywa się nie tylko na profilu marki, ale też na profilach z nią powiązanych, w których użytkownicy mogą odnaleźć elementy hasła dnia składającego się z czterech części. Gracz musi się wykazać instynktem i sprytem, aby w jak najkrótszym czasie odszukać właściwe profile, gdzie ukryte zostały cztery zdjęcia tworzące hasło dnia związane z nowym modelem butów piłkarskich od adidas. Użytkownik, który jako pierwszy polubi wszystkie zdjęcia we właściwej kolejności i w efekcie ułoży hasło dnia otrzyma nagrodę w postaci butów Predator Instinct. Marka do współpracy zaprosiła znanego w środowisku piłkarskim dziennikarza – Michała Pola, a także piłkarza warszawskiej Legii – Jakuba Koseckiego, którzy na swoich prywatnych profilach będą zachęcać swoich fanów do udziału w grze.

No i gratulacje dla pomysłodawców – Isobar Poland a szczególnie Natalia Trębicka, Maciek Dutkowski, Łukasz Gwiazda;)
Kategoria: instagram, konkurs, socialmedia