O mnie

Hej, fajnie, że tu zajrzałeś;) Dziękuję, że chcesz dowiedzieć się czegoś o mnie, ale może najpierw powiem coś więcej o blogu.

W listopadzie 2009 roku, gdy Facebook stawał się coraz bardziej popularny, zauważyłem, że nie ma w Sieci polskojęzycznego miejsca, w którym można znaleźć aktualne informacje na temat m.in. Facebooka i postanowiłem stworzyć bloga – tak powstało Infosocialmedia.

Blog Infosocialmedia.pl to narzędzie, dzięki któremu dostarczam internautom użytecznej wiedzy na temat tego, jak zmieniają się serwisy social media (aktualności, raporty, infografiki, case studies) oraz podpowiadam jak można wykorzystać je w działaniach firmy. Hołduję idei content curation – chce podawać Wam na blogu najbardziej interesujące treści z branży w jednym miejscu.

Podejmuję coraz więcej treści związanych ze strategią działania w mediach społecznościowych. Najczęściej piszę na temat Facebooka, ale także Twittera, Instagrama, LinkedIn, Snapchata czy działań wykorzystujących współpracę z blogerami.

Czytając moje artykuły na blogu odwiedzający często oceniali, że jest to blog agencyjny, że jeżeli pracuję w agencji social media, pokazywane są tu często działania podejmowane przeze mnie w pracy. Nic bardziej mylnego. Blog był zawsze moim autonomicznym tworem!


Trochę więcej o mnie:

Nazywam się Łukasz Dębski, mam 33 lata i obecnie mieszkam w Skierniewicach. Lubię jeździć na rowerze, słuchać muzyki i kibicuję Manchesterowi United. 4 lata temu wkręciłem się w bieganie i co drugi, trzeci dzień staram się uruchomić Endomondo i przebiec minimum 5 km. W 2015 zdobyłem Koronę Półmaratonów Polskich!

Studiowałem Socjologię na Uniwersytecie Łódzkim, wybrałem specjalizację Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Razem z przyjaciółmi zapoczątkowaliśmy Koło Naukowe HR Leaders, które nadal bardzo aktywnie działa na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym. Na IV roku studiów zainteresowałem się działaniami CSR i o tym też pisałem pracę magisterską (na temat programu „Telefon do mamy” organizowanego przez TP SA) W połowie V roku nawiązałem współpracę z Justyną, szefową 121PR, dzięki której zaraz po studiach przeniosłem się, wraz z narzeczoną, do Warszawy. Po ślubie w 2008 roku zamieszkaliśmy w Skierniewicach, gdzie 2 lata później urodził się nasz synek.

Dzięki pracy w 121PR zyskałem wszechstronne doświadczenie na temat działań podejmowanych w social media (fora internetowe, blogi, Facebook). Tworzyłem oferty, prowadziłem Strony na Facebooku, prowadziłem komunikację z fanami, czy optymalizowałem reklamy dla takich Klientów jak Plus, Peugeot, Fiat, Carlsberg, Polpharma.

Od początku 2012 do końca 2014 roku pracowałem w największej w kraju agencji social media – Socializer (obecnie Isobar Poland), w której przygotowywałem strategie obecności marek na Facebooku, analizowałem grupy celowe, koordynowałem współpracę z blogerami dla takich Klientów jak Play, P&G, Ergo Hestia, Huawei, Coty, BNP Paribas, J&J, Triumph, LEGO.

Od stycznia 2015 pracuję w Socjomanii – najlepszej na rynku firmie szkoleniowo – konsultingowej z zakresu mediów społecznościowych. W Socjomanii nie tylko szkolę z zakresu social media, ale coraz częściej współtworzę strategie, przeprowadzam audyty.

Hołduję zasadzie, że człowiek uczy się przez całe życie, dlatego zdobyłem certyfikat Digital Marketing Institute Digital Marketing oraz Social Media. W grudniu 2015 uzyskałem także certyfikat Hubspot Inbound Certyfication.

 


Garść statystyk z bloga:

Na przełomie lipca i sierpnia 2016 miałem takie oto statystyki:
Zrzut ekranu 2016-08-09 o 23.08.37

 


Garść statystyk z Facebooka:

Na Facebooku mam prawie 11,9 tys lubiących. Większość to osoby z Polski, z dużych miast w wieku 25-34 (ponad 60% lubiących) które interesują się serwisami społecznościowymi, nowościami z tej dziedziny:
Zrzut ekranu 2016-08-09 o 23.06.29

 

Jak się ze mną skontaktować:
Jeżeli chcesz przesłać mi informację, zapytać o coś, napisz maila – lukasz @ infosocialmedia.pl Możesz mnie także znaleźć na Facebooku, na którym siedzę prawie cały czas (taka praca, no cóż;)) Jeszcze raz dziękuję bardzo, że mnie odwiedziłeś – mam nadzieję, że dobrze się bawisz i skorzystasz z treści, które publikuję na blogu.