Nowe formaty reklamowe na Facebooku (wrzesień 2013)

Tak jak zapowiadano już kilka miesięcy temu, Facebook we wrześniu będzie przechodził mocny lifting w części z reklamami. Co się zmieni? Z 24 rodzajów reklam zostanie 13-14, do tego będą one większe, bardziej widoczne a także będą pewnie zachęcały bardziej do klikania.

Co jakiś czas Facebook tworzy interesujące dokumenty, w których wyjaśnia dokładnie wprowadzane nowości. I tym razem stanął na wysokości zadania i stworzył kilkudziesięciomegabajtowy plik, dzięki któremu możemy zobaczyć jak będą wyglądały nowe formaty reklam, gdzie je będzie można wyświetlić, czemu są lepsze od tych, które były wcześniej.

Poniżej przedstawiam Wam 41 slajdów, które warto przejrzeć, szczególnie jeżeli jesteście osobami, które tworzą reklamy i chcą, aby ich produkty, usługi, firmy były jak najbardziej widoczne.

Zmiany podobno będą widoczne ok. 10 września i wtedy sami będziemy mogli ocenić ich wygląd i skuteczność.

 Grafika: mashable

Kategoria: Facebook, reklama