Mobile commerce w Polsce 2013 – raport

Często słychać głosy, że mobile commerce w Polsce jeszcze nie istnieje. Nie zgadzając się z tą opinią Monika Mikowska z jestem.mobi wraz z Mariuszem Wesołowskim postanowili opracować publikację, która nie tylko temu zaprzeczy, prezentując odpowiednie dane i fakty, ale również stanie się poradnikiem dla firm, które planują zaistnieć w świecie rozwiązań mobilnych.

Kliknij w obrazek i zapłać tweetem lub komentarzem na Facebooku.

raport_pobrac

Raport dedykowany jest osobom i firmom, które poszukują liczb charakteryzujących polski rynek m-commerce, a także porad, na co zwrócić uwagę, jeśli chce się w swoim biznesie efektywnie wykorzystywać rozwiązania mobilne.

Raport zawiera 13 rozdziałów, z których m.in. dowiesz się, że:
– tylko 15 na 100 największych polskich e-sklepów posiada serwis zoptymalizowany pod urządzenia mobilne,
– polskie zakupy mobilne dokonują się w większości na tabletach, nie na telefonach komórkowych,
lider płatności mobilnych wyłoni się w Polsce za 2 lata,
– kanał mobilny to tylko kolejne miejsce do wykonania tych samych zakupów, których klient dokonuje na desktopie czy w tradycyjnym sklepie,
– najchętniej pobieraną aplikacją mobilną przez Polaków jest aplikacja commerce’owa

Miłego czytania!

Kategoria: badania, mobile, raport