Jaki jest prawdziwy koszt złej obsługi klienta?

Dzięki temu, że serwisy social media są tak bardzo popularne wśród internautów, także marki szybko się na nich zadomowiły. Coraz częściej użytkownicy wykorzystują oficjalne Strony na Facebooku, Twitterze czy LinkedIn do kontaktu z marką i uważają je jako Biuro Obsługi Klienta.


Wiele marek na początku nie zważało uwagi na to, że Klienci publikują na ich stronach swoje opinie, pytania, ale szybko okazywało się, że serwisy społecznościowe i to, co jest w nich pisane ma siłę i należy się liczyć ze zdaniem użytkowników. Ale co, jeśli firma nadal nie będzie zważać na głos społeczności?


Obsługa Klienta w dzisiejszych czasach może sprawić, że o naszej firmie będą wszyscy mówić w pozytywnym świetle lub… jako przykład kryzysu.
Jeżeli nasza obsługa klienta nie będzie taka jak potrzeba:
– 86% osób skończy robić z nami interesy, 
– 51% skontaktuje się z nami tylko raz a później zaprzestanie w ogóle rozważać zakupów u nas, 
– firmy słyszą tylko 4% negatywnych opinii od niezadowolonych Klientów

Na czym zależy Klientom?
– 40% chce lepszych interakcji, rozmowy na tematy, które poruszyli
– 73% chce lepiej wyszkolonej w rozwiązywaniu problemów załogi, która odpowie na pytanie

Więcej informacji znajdziecie w tej infografice, warto przejrzeć:


Źródło i większa infografika

Kategoria: infografika, kryzys, obsługa klienta, social media

Społeczności coraz częściej pełnią rolę Centrum Obsługi Klienta

Ostatnie badania przeprowadzone przez Socialbakers pokazały, że coraz więcej osób wymaga tego, żeby móc za pomocą
2013-04-23 08:30:00
admin

18

Profil klienta internetowego – kto jest fanem e-zakupów?

Polak dobrze wykształcony, przed 30. rokiem życia, mieszkaniec dużego miasta, pracujący i pozostający w związku - to pro
2013-02-09 08:30:00
admin

18

Najlepszą obsługę klienta na Facebooku mają marki z kategorii…

Socialbakers wydał w zeszłym tygodniu raport z badania w którym na podstawie analizy 10 000 St
2012-07-02 14:00:00
admin

18

Lubie.to – zmień statyczną stronę fanowską w interaktywne narzędzie komunikacji z klientami.

Kolejnym narzędziem, które umożliwi zwiększenie atrakcyjności naszej Strony na Facebooku są aplik
2011-09-05 19:04:00
admin

18