Jak użytkownicy w wieku 13-24 korzystają z serwisów social media? Badanie.

Posiadacie produkt, który jest targetowany do osób 13-24? Jeżeli tak, to chcielibyście pewnie wiedzieć, jak Wasza grupa celowa korzysta z serwisów social media, czego tam szuka, jak odbiera komunikujące się z nią marki, prawda?

Crowd DNA przeprowadziło, na zlecenie Facebooka, badanie pt „Coming of Age on Screens”, w którym wzięło udział 11 tys osób z 13 krajów (Australia, Brazylia, Kanada, Dania, Francja, Niemcy, Indie, Indonesia, Włochy, Norwegia, Szwecja, Wielka Brytania, Ameryka). I co się okazało?

Użytkownicy Facebooka korzystają z serwisów społecznościowych aby dodać zdjęcie, video, kawały, aby zebrać informacje o sobie.

Trochę więcej na temat tego, jak odpowiadali:
– gdy młodzież ma „naprawdę dobry dzień” to serwisy społecznościowe są pierwszym miejscem, na którym o tym informują. Następnie mówią o tym face to face lub wysyłają SMS.
– Serwisy społecznościowe to także pierwsze miejsce, na którym publikują oni interesujące artykuły, obserwacje, i śmieszne video/zdjęcia/kawały.

MillennialConversation650

– 53% respondentów twierdzi, że lubi patrzeć na to, co publikują Strony/brandy, ale 56% respondentów twierdzi, że zważa tylko na to, co piszą marki, którym ufają.
– 72% respondentów oczekuje, że reklamy będą angażujące
– 56% twierdzi, że by udostępniło reklamę, gdyby zobaczyło ją podczas przeglądania społeczności na smartfonie.

MillennialConversationBrandContent

Młodzież kocha używać smartfonów, prawda? W badaniu wyniki te się potwierdzają:
– Ponad 75% z respondentów posiada smartfony
– 72% z nich twierdzi, że nie wyszło by z domu bez swojego smartfona
– 60% respondentów raczej zrezygnowałaby z oglądania z TV niż używania smartona

MobileFirstChart650
– 79% z respondentów używa smartfona podczas oglądania TV
– Najbardziej aktywne godziny multiscreeningu to 16-19

10574682_793506930706594_744636665_n

Na podstawie dostępnych wyników badań mam nadzieję, ze firmy, które targetują produkt na taką właśnie grupę, będą wiedziały jak rozmawiać z młodziakami i wykorzystają mocniej mobile;) Sprawdźcie jeszcze informacje o badaniu w

Źróło

Kategoria: badania, Facebook