Jak na Facebooku dodać do posta z linkiem przyciski call-to-action

Kto z Was widział na swojej Tablicy post z linkiem, w którym znajduje się dodatkowy przycisk zachęcający do dowiedzenia się więcej, ściągnięcia pliku czy zakupu? Post wygląda tak jak ten poniżej:

przykłąddd

Chcecie wiedzieć, jak się tworzy taki dodatkowy przycisk call to action, który zachęci Waszych fanów do kliknięcia, przejścia na stronę docelową? Proszę bardzo:

1 Najpierw należy uruchomić Power Editor i ściągnąć dane

2 Następnie wybieramy Stronę, na której chcemy dodać post oraz kliknąć przycisk „Create Post”. Pokazuje się nam takie okienko:

create_post

3 Wybieramy typ postu (wpis z linkiem), dodajemy treści oraz interesujący nas przycisk „call to action” – zakup, dowiedz się więcej, zapisz się, zabukuj hotel, ściągnij oraz dodajemy grafikę (wymiar preferowany 1200×634 albo 600×317)

button

4 Po wpisaniu wszystkich treści (link, tekst postu, opisy) tworzymy post. Wybieramy następnie opcję, że publikujemy ten post na Tablicy. Wybieramy dzień i godzinę i planujemy.

publish

I już;) Mamy swój post z linkiem i „call to action”

Opcję z „call to action” możemy wykorzystać także przy dodawaniu wpisu z video:

video
Możecie także stworzyć reklamę, w której promowany link „będzie wyposażony” w „call to action”

W Ads Managerze wybieracie „Clicks to Website”, dodajemy link, który chcemy promować, następnie wybieramy Stronę na Facebooku, którą chcemy promować i wybieramy dostępny przycisk:

adsss

Miłego klikania i mam nadzieję, że więcej osób odwiedzi Wasze Strony;)

Kategoria: Facebook, power editor, tutorial

Wyrazy call-to-action prowadzą do większego zaangażowania

Pracownik HubSpot, narzędzia ułatwiającego zarządzanie swoimi społecznościami przeprowadził badania w których przy
2013-06-23 06:00:00
admin

18

Na Facebooku posty z linkiem będą bardziej widoczne

Już niedługo na Facebooku posty z linkami będą bardziej widoczne. Graficzka, która się przy nich pokazuje będzie miała w
2013-01-15 08:30:00
admin

18

Nowy wygląd profilu na LinkedIn

2016-09-27 10:26:14
admin

8

  • Tomek Szklarski

    Witam. Właśnie próbuję ogarnąć Wasz sposób. Wszystko jakoś poszło. Mam tylko jeden problem. Jak chce promować ten post to wyrzuca mi tekst: „Niektóre z osób należących do grupy odbiorców tej reklamy mogą nie być w stanie jej zobaczyć z powodu wybranych ustawień prywatności lub innych ograniczeń związanych z Twoją stroną lub postem.” Grupa docelowa reklamy i postu ma być taka sama?

    • Łukasz Dębski

      Tomek, promujesz z power editora czy ads managera? Z sds managera mozna wykorzystać ten sposób, ktory podaję jako drugi, wtedy ns pewno uda sie promocja.
      Ewentualnie kliknij „promuj post”, mi reklama wtedy dziala zawsze.

  • Przemek Bratkowski

    Hej. Super sprawa, ale mam dwa pytania. Czy tego posty są wyświetlanie bezpłatnie? Czy jest opcja umieszczenia przycisku „Polub stronę”?

    • Łukasz Dębski

      Hej Przemek, odpowiadam:
      1 – tak, to bezpłatna opcja
      2 – nie, nie ma takiej opcji