Aby wypromować swoją najnowszą kolekcję FW 2014 Marc Jacobs zrobił coś niecodziennego – wykorzystał siłę mediów społecznościowych w których poszukiwał modeli.

MJ stworzył hashtag #CaseMeMarc który mieli używać wszyscy zainteresowani wzięciem udziału w sesji zdjęciowej do nowego katalogu. Zdjecia były publikowane na Twitterze i Instagramie. MJ nie wiedział jak pójdzie kampania, czy ktoś w ogóle się do niej zgłosi, czy zdjęcia będą OK, czy kogoś uda się wybrać…

bluehaired_woman1

Rezultaty zaskoczyły wszystkich! Ponad 35,5 tys osób wysłało zdjęcie z hashtagiem zgłaszając się tym samym do konkursu. Spośród nich 30 dostało zaproszenie do NY aby wystąpić w finałowej rywalizacji. Spośród 30 osób 9 zostało wybranych do tego, aby wystąpić w katalogu FW2014!

Co do rezultatów konkursu to okazało się, że większość osób, które były w finale nie było „świeżynkami” ale miało już jakieś doświadczenie z modelingiem. Nieważne, ważne, że wybrane osoby są różne – inny styl, kultura co bardzo fajnie komponuje się na ostateczny wynik kampanii i rezultatów w katalogu.

Obejrzyjcie filmik ze zwycięzcami konkursu: