Jak Marc Jacobs szukał modeli w serwisach społecznościowych

Aby wypromować swoją najnowszą kolekcję FW 2014 Marc Jacobs zrobił coś niecodziennego – wykorzystał siłę mediów społecznościowych w których poszukiwał modeli.

MJ stworzył hashtag #CaseMeMarc który mieli używać wszyscy zainteresowani wzięciem udziału w sesji zdjęciowej do nowego katalogu. Zdjecia były publikowane na Twitterze i Instagramie. MJ nie wiedział jak pójdzie kampania, czy ktoś w ogóle się do niej zgłosi, czy zdjęcia będą OK, czy kogoś uda się wybrać…

bluehaired_woman1

Rezultaty zaskoczyły wszystkich! Ponad 35,5 tys osób wysłało zdjęcie z hashtagiem zgłaszając się tym samym do konkursu. Spośród nich 30 dostało zaproszenie do NY aby wystąpić w finałowej rywalizacji. Spośród 30 osób 9 zostało wybranych do tego, aby wystąpić w katalogu FW2014!

Co do rezultatów konkursu to okazało się, że większość osób, które były w finale nie było „świeżynkami” ale miało już jakieś doświadczenie z modelingiem. Nieważne, ważne, że wybrane osoby są różne – inny styl, kultura co bardzo fajnie komponuje się na ostateczny wynik kampanii i rezultatów w katalogu.

Obejrzyjcie filmik ze zwycięzcami konkursu:

Kategoria: case, instagram, twitter

Skróty klawiszowe w największych serwisach social media

Często przeglądając Sieć lub serwisy społecznościowe chcemy zrobić coś szybciej. Pomagają nam w tym skróty klawisz
2013-06-11 06:30:00
admin

18

16 rzeczy które użytkownicy lubią oglądać i dzielić się nimi na serwisach społecznościowych

Jak wynika z ostatnich badań, tematy związane z nowymi technologiami i social media są najczęściej wpisywane w wys
2013-06-10 05:30:00
admin

18

Kiedy najlepiej dodawać posty na najpopularniejszych serwisach społecznościowych

Każdy z nas na pewno zastanawiał się kiedyś o której najlepiej wrzucić posta na Facebooka czy Twittera żeby miał j
2013-06-08 06:00:00
admin

18

Jak skutecznie wypromować się w mediach społecznościowych?

Z poradnika można się dowiedzieć między innymi o tym jak internauci korzystają z mediów społecznościowych. Okazuje s
2013-01-16 09:00:00
admin

18

Wykorzystanie mediów społecznościowych w PR. Wyniki drugiej edycji badania

Wszechobecność Facebooka, skrajnie niepopularny Twitter oraz brak spisanych zasad postępowania w wypadku wystąpienia syt
2013-01-08 10:00:00
admin

18

Rodzaje mediów społecznościowych i ich udział w polskim rynku.

Jarek Roszkowski z Brand24 postanowił sprawdzić jaki jest udział poszczególnych rodzajów mediów społecznościowych w cało
2012-10-30 10:00:00
admin

18