Popularny serwis geolokalizacyjny Foursquare (40 mln użytkowników) wprowadził właśnie (WRESZCIE) reklamy. Od dzisiaj właściciele lokalnych biznesów będą mogli zachęcać osoby znajdujące się w pobliżu ich lokalu do skorzystania właśnie z ich oferty.

Pomogą im w tym Foursquare Ads. Reklamy te będą wyświetlane na smartfonie –  jak zawsze będziemy widzieli listę miejsc w pobliżu ale na górze listy, podkreślona na żółto, będzie wyświetlała się nam reklama naszego lokalu.

Jeżeli stworzymy reklamę to nie zapłacimy za nią nic, dopóki klient nie skorzysta z naszej oferty – kliknie na ofertę, żeby sprawdzić co ona mu da lub zamelduje się w naszym sklepie/pubie/restauracji.

Osoba puszczająca reklamę będzie mogła sprawdzić jak się ona klika, jakie ma rezultaty dzięki dodatkowej zakładce na profilu „Manage your ads”. Dodatkowo co tydzień na maila Foursquare będzie wysyłał tygodniowy raport z podpowiedziami jak działać z reklamami jeszcze lepiej.

jaktodziała

Poniżej video w którym dowiecie się jak działają reklamy na Foursquare i jak mogą pomóc w wypromowaniu Waszego lokalnego biznesu.

Więcej znajdziecie na stronie o reklamach na Foursquare.

Co sądzicie o tym kroku? Nie za późno? już 2010, 2011, 2012, 2013 miał być rokiem geolokalizacji, Foursquare a tu nic. Czy w 2014 coś się wreszcie ruszy i Foursquare będzie jednymz elementów, który zachęci klientów do tego, żeby odwiedzali nasz lokalny biznes częściej?