Facebook wprowadza przyciski call-to-action na Stronach

Facebook wie, że dzięki Stronom na Facebooku firmy  mają możliwość tworzenia nowych opcji kontaktu ze swoimi Klientami.

Aby umożliwić jeszcze lepszą promocję strony, zachęcić do zakupów, sprawdzenia oferty serwis wprowadził przycisk call-to-action umiejscowiony na coverphoto.

Dotychczas przyciski Kup, Zarezerwuj, Obejrzyj video, można było dodawać do postów, obecnie można dodawać je także do Stron.

Dostępne przyciski to:
– Book Now
– Contact Us
– Use App
– Play Game
– Shop Now
– Sign Up
– Watch Video

Jak je ustawić?

Na razie przyciski są dostępne w USA, w ciągu kilku tygodni będą dostępne ogólnie, ale jeżeli nie chcecie na nie czekać, możecie przełączyć język swojego Facebooka na English (US) i już dziś skonfigurować sobie taki dostęp.

Opcja konfiguracji pokazuje się tylko na wybranych rodzajach Stronach – najczęściej takich, które mają w sprzedaży jakąś usługę – ja wdziałem na Stronie z alkoholami;)

Gdy wejdziemy na naszą Stronę pokaże się nam przycisk „Stwórz przycisk call-to-action”

wwww

Po kliknięciu możemy wybrać sobie przycisk zachęcający do konkretnej akcji. Możemy też podać adres mobilnej strony www tak, aby osoby przeglądające treści mobilnie i widzące przycisk mogły przejść na odpowiednią stronę:

1

Jeżeli promujemy jakąś aplikację mobilną możemy podać link do wersji na iOS oraz na Androida:)

2

Tak wygląda ekran, w którym można dodać link do aplikacji:

app

Po ustawieniu tych wiadomości przycisk pokazuje się na naszym coverphoto.

Nie wiem jeszcze czy będzie się pojawiał tylko wtedy, gdy ktoś wejdzie na naszą Stronę (a wiemy, że bardzo mało osób to robi)/ Stronę przez mobilnego Facebooka czy np przy reklamie Strony także. Trzeba potestować (u mnie na razie się nic nie pokazuje)

Skonfigurowaliście już taki przycisk u siebie?

 

źródło

Kategoria: Facebook, nowość, tutorial

Wyrazy call-to-action prowadzą do większego zaangażowania

Pracownik HubSpot, narzędzia ułatwiającego zarządzanie swoimi społecznościami przeprowadził badania w których przy
2013-06-23 06:00:00
admin

18

Nowy panel administracyjny na facebookowych Stronach

Facebook testuje nowy wygląd Profilu w którym bardzo ważną rzeczą stają się posty, które zostały opublikowane - informac
2013-03-17 12:00:00
admin

18

Okres przedświąteczny sprzyja większej interakcji na facebookowych Stronach

Agencja interaktywna Kenshoo Social opublikowała badania, z których wynika, że użytkownicy Facebooka  w okresie prze
2012-12-17 12:00:00
admin

18

Nowy wygląd profilu na LinkedIn

2016-09-27 10:26:14
admin

8