Facebook wprowadza konkurenta dla Snapchat – Slingshot

Pod koniec 2013 roku Facebook chciał kupić Snapchat za 3 mld $. Snapchat jest to serwis, w którym przesyłamy znajomym zdjęcia i ustawiamy ile sekund mają one być widoczne – max 10. Po tym czasie zdjęcia są kasowane, znikają.

Użytkownicy serwisu Snapchat wysyłają ponad 700 mln zdjęć dziennie, największą grupą są osoby13-23, 30 mln użytkowników.

Snpchat nie sprzedał się Facebookowi, więc, co zrobił Facebook? Wypuścił podobną aplikację, aby rywalizować o użytkowników.

W USA, w Google Play jest już dostępna aplikacja Slingshot, która wymierzona jest w Snapchat.

Czym charakteryzuje się aplikacja od Facebooka? Można wysyłać zdjęcia do znajomych, ale nie zobaczą oni ich, jeżeli nam też nie wyślą jakiegoś zdjęcia.

Właśnie to jest największą różnicą pomiędzy serwisami. Ze szczegółów – Slingshot ma przycisk „zaznacz wszystkich” (znajomych) – można od razu wysłać treść wszystkim. Tego Snapchat nie ma.

Twórcy serwisu pisali, że dzięki serwisowi chcą pokazać, że każdy jest twórcą treści a nikt nie jest tyko odbiorcą, obserwatorem.

The Verge sprawdza czym różnią się oba serwisy, warto sprawdzić:

Informacje na temat serwisu znajdziecie też na Google Play

Kategoria: nowość, snapchat, socialmedia