Facebook testuje nowy wygląd statystyk dla Stron

Od wczoraj u niektórych użytkowników Facebook testuje nowy wygląd statystyk. Są one bardziej przejrzyste, dokładniej, szybciej możemy zobaczyć zaangażowanie użytkowników ogółem i pod postem. 


Zmiany będą dotyczyły całego panelu ze statystykami: od ekranu z ogólnymi statystykami, zaangażowaniem poprzez statystyki konkretnych postów jak i karty z demografią użytkowników.

W statystykach konkretnego postu administratorzy mogą zobaczyć nie tylko lajki, komentarze i udostępnienia ale także dokładnie ile razy dany post był klikany.
Dodatkowo administrator będzie mógł zobaczyć ile osób ukryło post, ukryło wszystkie posty ze Strony, odlubiło ją czy zgłosiło jako spam. 

Statystyki konkretnego postu
Stary wygląd


Nowy wygląd


W ekranie z ogólnymi statystykami także zobaczymy zmiany. Jak możecie zauważyć poniżej statystyki będą podzielone tak, że dane będą czytelniejsze.


Dodatkowo w zakładce „People” będziemy mogli zobaczyć oprócz wieku, płci, kraju, miasta i języka naszych fanów a także tego do kogo dotarliśmy informację kogo zaangażowaliśmy (ciemniejsze i jaśniejsze elementy przy opisie demografii)


Zakładka ze wskaźnikiem People Talking About This (ostatnia,czwarta zakładka w statystykach) będzie podawała teraz swoje elementy składowe oddzielne – polubienia Strony, zaangażowani (ilość unikalnych użytkowników, którzy kliknęli, polubili, skomentowali, udostępnili post), otagowali Stronę, wspomnieli o niej, zameldowali się i wykonali inne czynności na Stronie.

Źródło i źródło

Kategoria: Facebook, nowość, statystyki