Facebook w Polsce 2013 – podsumowanie

Sotrender wydał we wtorek podsumowanie 2013 roku na Facebooku. Na potrzeby raportu przeanalizowano komunikację ponad 8 tys. profili. Załączona do raportu infografika (poniżej) przedstawia najlepsze posty minionego roku, średnie zaangażowanie wywołane przez różnego typu aktywności oraz profile, które odpowiedziały na największy odsetek postów użytkowników.

Jak zauważył Sotrender „Rok 2013 to okres wzrostu polskich profili markowych i stron organizacji na Facebooku, jak również samego serwisu. Na przekór wieszczącym rychły spadek zainteresowania Facebookiem, liczba jego użytkowników nadal rośnie, choć wolniej. Komunikacja marek i firm z klientami za pośrednictwem Facebooka zyskuje nowy wymiar. Sam serwis staje się pełnoprawnym biurem obsługi klientów, łącząc wygodę i szybkość wymiany informacji.”

Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej co działo się na Facebooku w minionym roku, a szczególnie w kilkudziesięciu kategoriach, które były szczegółowo przez Sotrender analizowane kliknijcie w poniższą infografikę. Przeniesie Was ona do raportu, w którym możecie wybrać sobie interesującą Was kategorię. Polecam:

final

W podsumowaniu roku miałem swój udział i ja. Komentowałem kategorię „Program TV”. Musiałem obejrzeć w tym celu Stronę Warsaw Shore – dlatego też nie jestem już tym samym człowiekiem co kiedyś;) A co działo się w 2013 roku w tej kategorii możecie przeczytać niżej:

komentarz_programTV

Kategoria: badania, Facebook, infografika