Dlaczego użytkownik odwiedza Twoją Stronę na Facebooku?

Zastanawialiście się kiedyś dlaczego użytkownicy serwisów społecznościowych lubią Wasze Strony?

Przeprowadzono badania z których okazało się, że fani lajkują je z kilku powodów, m.in. dlatego, że chcą skorzystać z promocji lub po prostu lubią daną markę. A dlaczego wracają na Stronę? Te same badania wykazały, że szukają oni dobrej obsługi klienta.

82% fanów na Facebooku, 30% na Twitterzem, 16% na Gogle+ przeszukuje Stronę aby porozmawiać z reprezentantem firmy:

ulubione_kanały

2/3 szuka promocji, obniżek (80% z nich to baby boomers)

spoedziewana_odpowiedź

Najlepiej radzą sobie w obsłudze klienta na Facebooku i Twitterze – wiadomo, te serwisy są najbardziej popularne i w strategii marki pewnie najważniejsze.

najszybsza_odpowiedx

A dodatkowo:
– 47% osób twierdzi, że dzięki Facebookowi najszybciej będzie skontaktować się z firmą i rozwiązać problem
– Facebook to najpopularniejszy serwis społecznościowy, na którym fani publikują zarówno pozytywne jak i negatywne opinie
– 44% respondentów oczekuje, że odpowiedź na pytanie będzie na Facebooku niż na innych serwisach społecznościowych

A czy Wy inwestujecie w obsługę klienta na serwisach społecznościowych na których jesteście aktywni?

Widzieliście ostatnią reklamę Orange, która była puszczana w TV, a w której pokazane jest nawet odwołanie do rankingu Socially Devoted tworzonego przez Socialbakers? Spójrzcie na 33-35 sekundę

Kategoria: badania, Facebook, socialmedia