Czy zmiana wyglądu „lajka” wpływa na zwiększenie ruchu z Facebooka?

Kilka tygodni temu Facebook zmienił wygląd swojego najważniejszego przycisku – „Lubię to” a także „Share”. Jest on teraz bardziej widoczny, ciemniejszy. Czy zmiana ta wpływa na to, że ludzie częściej klikają te przyciski przyczyniając się tym samym do zwiększenia ruchu na bloga, serwis, naszą stronę www?

Strony publikujące wiele linków do wiadomości na serwisie (np CNN, Huffington Post, BBC Guardian) potwierdziły, że w listopadzie miały o 47% więcej przejść. Dodatkowo analizując grafikę poniżej widać, że Facebook  w ciągu roku zwiększył udział jako źródło ruchu na serwis o ponad 165%!

A jak jest u Was? Czy po zmianie macie więcej lajków, większe zaangażowanie, więcej przejść na Wasze serwisy?

ShareaholicFacebookVisitsNov2013

Kategoria: badania, Facebook, infografika