Chicago promuje miasto za pomocą Instagrama i Vine

Sieć komórkowa Sprint która udostępnia szybki internet jest dostępna w Chicago. Jak poinformować o tym mieszkańców miasta korzystających z serwisów społecznościowych o dostępie do Sieci 3G i 4G?

Sprint stworzył konkurs foto/video, do promocji którego wykorzystał artystę, fotografa, wpływowego użytkownika Instagrama Paula Octaviousa, który jest znany z tego, że często główną rolę na jego zdjęciach odgrywa Chicago.

Od 16 września Spirit będzie pokazywał na billboardach 15 różnych kreatywnych wyzwań/zadań mieszkańcom Chicago.

Aby wziąć udział użytkownik będzie musiał zrealizować zadanie za pomocą Twittera lub Vine używając oficjalnego hashtaga #builtforchicago opublikować je.

Główną nagrodą dla osób, które wygrają jest wystawienie prac na wystawie w Art Institute of Chicago’s After Dark 15 listopada.

Zachęcam do obejrzenia filmiku promocyjnego:

Kategoria: twitter

400 milionów użytkowników Instagrama

2015-09-24 09:49:57
admin

18

Przygotuj posiłek za pomocą Twittera

2014-06-17 00:04:27
admin

18

Wypromuj post jeszcze łatwiej za pomocą Page Post Ads

Promoted Post to bardzo fajna i prosta w użyciu opcja aby zaangażowanie po naszym postem wzrosło. Za pomocą jed
2013-05-21 06:30:00
admin

18

Dzwoń do znajomych za pomocą aplikacji Facebook Messenger

W USA Facebook testuje możliwość dzwonienia do swoich znajomych na Facebooku za darmo! Jak na razie opcja jest dostępna
2013-01-17 10:30:00
admin

18

Zarządzanie kampaniami społecznościowymi za pomocą Zszywka.pl

Gdy mamy na rynku dostępnych kilka serwisów social media w których warto być, bardzo przydatne w pewnym momencie st
2010-04-12 18:16:00
admin

18